Paciència. Estem plantant. ,#2


Το σπίτι ήταν πράσινο καλυμμένο με κισσό από τη στέγη μέχρι το κατώφλι της εισόδου. Μια παχιά στρώση από βρύα και σκούρους μύκητες, σκέπαζε τα έπιπλα μέσα του. Στη μεγάλη σάλα, ένας  χοντρός κορμός διαπερνούσε το ταβάνι και συνεχιζόταν μέσα στη σοφίτα τρυπώντας τελικά τα κεραμίδια της στέγης. Όταν άνοιξα μερικά σκεύη στην κουζίνα ανακάλυψα φωλιές από σκαντζόχοιρους, και κάτω από το χαλί του υπνοδωματίου άλλαζε δέρμα ένα φίδι. Από τα ράφια της βιβλιοθήκης εμφανίζονταν ουρές σκίουρων και ακούγονταν δρυοκολάπτες, ενώ οι σελίδες των βιβλίων ανήκαν στον πληθυσμό των λεπιδόπτερων, και μόνο τα σκληρά χαρτονένια κελύφη μερικών έμεναν άθικτα σκεπασμένα με μονοπάτια μυρμηγκιών. Εγκαταστάθηκα σε εκείνο το σπίτι τη στιγμή που η αρρώστια είχε ήδη ρίξει τα μαλλιά από το κεφάλι μου και άρχιζε να μου ξεκολλάει και τα νύχια. Μέρα με τη μέρα το δέρμα μου αφυδατωνόταν και ξεφλούδιζε, ενώ τα κόκαλά μου είχαν γεμίσει πόρους και  κάθε λίγο κινδύνευαν να σπάσουν. Είχα αφήσει ένα τσουβάλι με πατάτες στην αποθήκη και ένα απόγευμα αποφάσισα να μαγειρέψω μερικές. Κατέβηκα προσεκτικά τη σκάλα για το υπόγειο και τις βρήκα να έχουν βλαστήσει και να περικυκλώνονται από σκληρούς μίσχους και φύλλα. Τότε κατάλαβα ότι ήμουν το λιγότερο ζωντανό πράγμα μέσα σε εκείνο σπίτι και μετακόμισα στο διαμέρισμα ενός έκτου ορόφου όπου και πέθανα.