Time Assuages (χωρίς αναισθητικό)


En greu esmay et en greu pessamen
an mes mon cor et en granda error
li lauzengier e.lh fals devinador,
abayssador de ioy e de ioven,
qar vos q’eu am mais que res qu’el mon sia
an fait de me departir e lonhar
si q’ieu no.us puesc vezer ni remirar,
don muer de dol, d’ira e de feunia.
Clara d’Anduza

Ένα ατύχημα κάποτε μου κόστισε το ένα μου πόδι. 

Με αφορμή την τότε επιβεβλημένη ακινησία και την επιθυμία απαγκίστρωσης από τον πόνο αποφάσισα να επιδοθώ σε μια πνευματική δραστηριότητα που με απασχολούσε καιρό. Αποπειράθηκα να εφεύρω έναν χρονοεπιταχυντή. Αφοσιώθηκα για μήνες στη μελέτη πλήθους επιστημονικών συγγραμμάτων, αντιπαρέβαλα αλληλοσυγκρουόμενες θεωρίες, συνέθεσα αποκλίνοντα συμπεράσματα, εμβάθυνα σε αφανείς παραμέτρους και αμφιλεγόμενες πτυχές του ζητήματος. Εν τέλει κατόρθωσα οπισθοχωρώντας αργά και μεθοδικά να ακολουθήσω το νήμα έξω από τους διανοητικούς λαβυρίνθους και να καταρτίσω τα λεπτομερή σχέδια της πολυπόθητης μηχανής. Το μόνο που έμενε πλέον ήταν η κατασκευή της. 

Επισκέφτηκα το εργαστήριο του πιο έμπειρου ωρολογοποιού στον κόσμο για να του αναθέσω την συναρμολόγηση. Μου προξένησε θετική εντύπωση η διακριτικότητα με την οποία αντιμετώπισε την εμμονή της υλοποίησής της από μέρους μου και θεώρησα ασφαλές να τον εμπιστευτώ.

Όταν ξύπνησα δεν είχα απολύτως καμία χωροχρονική συναίσθηση. Κατάλαβα ότι βρίσκομαι σε οριζόντια στάση ακινητοποιημένη σε πάνω σε κάποια σκληρή επιφάνεια και ότι το ελαφρώς τριγωνικό κεφάλι του ωρολογοποιού με παρατηρεί από κάπου ψηλότερα. Πριν προλάβω να ζητήσω πληροφορίες για την τροπή της κατάστασης τον άκουσα να αναγγέλει απότομα: «πάμε» και στη συνέχεια τον είδα να απομακρύνεται από το οπτικό μου πεδίο. 

Ό, τι διαδραμίστηκε στο εξής ήταν ραγδαίο και οδυνηρό. Το δεξί μου χέρι εξαναγκασμένο από ιμάντες περικύκλωσε ακαριαία το κεφάλι μου, το αριστερό μου χέρι κόλλησε στον εξαρθρωμένο δεξί μου ώμο ενώ το δεξί και μοναδικό μου πόδι περιστράφηκε έως ότου ο γοφός έσπασε και ακούμπησε στο δεξί πλευρό. 

Το ρολόι που θα συντόμευε το χρόνο έμεινε χωρίς δείκτες. Οι στιγμές διαδέχονταν η μία την άλλη απαράλλακτα με πριν. Η μερική αναπηρία μετατράπηκε σε ολική καθώς τα τρία μου εναπομείναντα άκρα αχρηστεύτηκαν οριστικά.  

Ο ωρολογοποιός παρέλαβε ανέκφραστος την αμοιβή του και εγώ συνεχίζω να διανύω τη θητεία μου στην αδημονία.